top of page
prov3.png

Artiklar

  • Skribentens bildKiva

Roller för Det Kreativa Folket



Jag upptäckte detta för ett tag sedan men man kan ge administrative roller för medlemmar som innefattar mer än forum-modering eller skribent för våra artiklar. Här är aktuella roller som är öppna:





För att kunna bli tilldelad en roll måste du vara minst 18 år.


Som delägare ges du lika mycket behörighet och ansvar som mig själv. Om du är intresserad av att bli Delägare måste du vara en person som jag litar på

Som designer kan du programmera nya funktioner och ändra designen på sidan. Att du kan programmera är väl ganska viktigt om du ska ta dig an denna rollen


 

Det vore självklart skönt om jag kunde få hjälp men jag klarar mig också själv. Detta är mest en intressekoll för att se om det finns någon som kan tänka sig att ta en roll/bli medarbetare. Det finns fler roller att tilldela men de är invecklade och handlar om saker som vi på Det Kreativa Folket inte riktigt bryr oss om som marknadsföring eller betalningstjänster.


Är du 18 och passar in som en av rollerna så skicka gärna ett privat meddelande till mig antingen i chatten eller på min epost: kiva-art@hotmail.com


Känner ni personer som passar in här så är det ju alltid uppskattat med fler medlemmar som kan hålla forumet aktivt och eventuellt ge liv i inaktiva trådar. Vi kanske tillochmed kan utöka forum-kategorierna. Känner ni någon som ni tror kan passa en roll så får ni gärna tipsa om det.


29 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

God jul!

bottom of page