Har precis lyssnat klart påHundens språk och tankar av Per Jensen. Väldigt lätt att förstå och är intressant. Är dock några år gammal nu (skrevs 2011) så på vissa fronter har det säkerligen hänt en del (med ny forskning).
Nu har jag påbörjat Att leva med hund : en guide till dina hundår. Har tidigare lyssnat på hans bok om höns också (kan starkt rekommendera) Världens vanligaste fågel- en kärleksförklaring till höns.
Gillar Per Jensen, hans tanke sätt och sätt att skriva samt hans föreläsningar (som han hade när jag läste hundbeteende på universitetet).
Färdig med Att leva med hund. Känns helt klart som den är skriven till främst nya (eller snarare blivande) hundägare men var ändå intressant och vissa delar var väldigt nyttiga att få sig en påminnelse om.
Har precis lyssnat klart på Hundens språk och tankar av Per Jensen. Väldigt lätt att förstå och är intressant. Är dock några år gammal nu (skrevs 2011) så på vissa fronter har det säkerligen hänt en del (med ny forskning).
Nu har jag påbörjat Att leva med hund : en guide till dina hundår. Har tidigare lyssnat på hans bok om höns också (kan starkt rekommendera) Världens vanligaste fågel- en kärleksförklaring till höns.
Gillar Per Jensen, hans tanke sätt och sätt att skriva samt hans föreläsningar (som han hade när jag läste hundbeteende på universitetet).